caballosa

Alla inlägg den 1 maj 2016

Av Ida - 1 maj 2016 08:30

Hej!
Just nu förtiden så är jag i full gång jag är nästan aldrig ledig :-$
På måndagar så pluggar jag efter skolan och lika dant på tisdagar och på onsdagar så rider jag på ridskola och lika dant på torsdagar och på fredagar är "typ" min vilo dag men jag väljer själv att inte villa den dagen ändå.... Utan då sticker jag ut jag rider eller sticker ut till kompisar eller både och ;-)
Och på helgerna så jobbar jag :-)

Men på jobbet så har jag lite lyx för då får jag ju rida Börje :-)
Hihi igår så red jag hem honom till mitt hus :-)
Haha han gick igenom grinden och porten utan problem och när jag släppte han i trädgården så det första han gjorde var att ställa sig och beta hihi så duktig kille vissa hästar hade börjat springa runt och skrika efter sina kompisar :-)

Och barnen ville ju borsta honom men vi har ju inga ryckt borstar och jag tog inga med mig så dom tog deras plast krattor och borsta av honom med det :-D
Haha och lilla Börje tycke att det var livet 4:a ungar som borsta han med plast krattor han till och med ställde sig och blunda och villa :-)
Och när barnen var klara så la det en Börje på marken :-)
Ses!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den 13 Mars 2001 kom jag till jorden. Mina intressen blev hästar. Hoppas att ni kommer följa mig här på min blogg

Enjoy :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards