caballosa

Alla inlägg under mars 2016

Av Ida - 6 mars 2016 09:12

Hej!!
Jag vet att jag inte skrivit på någon månad men jag har haft/ har en väldigt jobbig tid just nu som jag försöker kämpa mig igenom.... Jag och min farmor har bråkat i 4 månader och Gizmo har blivit avlivad på grund av vatten i lungorna... I skolan känns allt bara skit jag har inte längre någon nära kompis att snacka med längre..... Sandra åkte in på sjukhus nu i veckan och när hon kom ut var hon arg på mig.... Här hemma råder väldigt väldigt ekonomiskt kris och vi vet inte om vi måste sälja huset och vidare för att klara oss.... Asså vart jag än vänder mig nu förtiden så är det bara kaos ingen stans där man får vila från det... Och allt känns bara skit det känns som att stå på en stadig pyramid som nu håller på att ramla underifrån och uppåt... Grunden finns liksom inte längre kvar.... Folk ser inte att jag mår dåligt då jag skrattar och ler bland dom för att jag inte vill vissa mig svag men frågan är hur länge till kommer jag årka med det?
Ses!!

Presentation


Den 13 Mars 2001 kom jag till jorden. Mina intressen blev hästar. Hoppas att ni kommer följa mig här på min blogg

Enjoy :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards