caballosa

Direktlänk till inlägg 26 december 2015

Underbart!!

Av Ida - 26 december 2015 19:34

Hej!!
Igår så var jag så sjukt stolt över Amber!
Mina små syskon följde med till stallet igår och fick kana runt på Madicken :-)
Det gick super bra Emilia fick både testa att trava och skritta runt själv utan ledare även Kasper fick testa att trava runt, han är den som har bäst sits av alla ;-)
I allafall så tränade jag Amber i koralen och det gick så sjukt BRA!! :-D
Hon lyssnade uppmärksamt på mig och tyckte att det var jätte kul jag kunde se det i hennes blick :-)
I stället med att börja trava runt så lyssnade hon när jag sa "skritta" i vanliga fall börjar hon med att trava och vi brukar bråka om att hon ska skritta.... Och hon brukar vilja komma in till mig mycket men igår var hon extrem inte för jag har någonting i mot det tvärt om det är ganska mysigt:-)
Och så var hon jätte uppmärksam på hastiga svängar jag gjorde och hängde med på ett ögonblick :-)
Och något som händer sällan är att hon galopperar efter en när man springer så fort och smackar på men det gjorde hon igår :-D
Och då bussade hon även lite för jag såg hur hon slängde med huvudet och hoppa lite extra med frambenen :-D
Hon var super rolig att jobba med i allafall! :-D
Idag så tog vi en vanlig tur och jag tror det var på grund av vädret för hon var hemsk men det regnade så tror det var vädret.... För hon var även orolig i hagen.
Ses!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 maj 2016 08:39


Hej! Jag har bestämt mig att flytta min blogg till blogg.se Jag heter Caballosaa.blogg.se Jag hoppas ni vill fortsätta läsa min blogg fast den lyttas det är bara att trycka på det nya namnet så hamnar ni på den nya bloggen :-) Hoppas vi ses! ...

Av Ida - 5 maj 2016 08:33

Hej! Jag har skapat en ny blogg på blogg.se Bloggen heter Caballosaa.blogg.se Där får ni läsa lite men inte jätte mycket om varför jag valde detta... Vill inte bäretta helt så ja det är väldigt lite det står där :-) Ses! ...

Av Ida - 1 maj 2016 08:30

Hej! Just nu förtiden så är jag i full gång jag är nästan aldrig ledig :-$ På måndagar så pluggar jag efter skolan och lika dant på tisdagar och på onsdagar så rider jag på ridskola och lika dant på torsdagar och på fredagar är "typ" min vilo dag m...

Av Ida - 23 april 2016 18:28

Hej!! Jag känner mig så bra nu för tiden! Jag saknar Amber så sjukt enormt men saknad vet jag att man kommer över även om det kan år! Men just nu mår jag så bra! Ingen som går och säger hur dålig jag är länge! Visst jag kommer koga på mitt fysik ...

Av Ida - 19 april 2016 20:00


Hej! För en vecka sedan imorgon så slutade jag hos min livs kärlek.... Den som her betyt precis ALLT för mig dom senare 3 åren.... Japp jag har slutat hos Amber... Mitt livs tuffaste beslut någonsin, men då jag och Ambers ägare inte går ihop längre ...

Presentation


Den 13 Mars 2001 kom jag till jorden. Mina intressen blev hästar. Hoppas att ni kommer följa mig här på min blogg

Enjoy :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards