caballosa

Direktlänk till inlägg 14 januari 2016

Egypten!

Av Ida - 14 januari 2016 21:08

Hej!
Har precis kommit hem från Egypten!
Riktigt härligt!
Vi var på öken safari och körde fyrgyling och träffade det gamla folket som lever utan el och toaletter och där fick vi rida på deras kameler :-D
Det var riktigt kul vi var även på stats tur och såg både gamla hurgada och nya hurgada :-)
Och så var vi på båt tur där vi snorklade med fiskar och vi hade turen med att det kom delfiner så vi snorklade med dom med :-D
Och så blev det en tur till paradis stranden :-)
På vårt hotell så hade dom ett katt sjukhus så vi hade katter runt om oss för mig som är djur älskar så dämpades lite av saknaden efter mina egna djur då dessa katter var fina och inte hade massa sjukdomar eller var agesiva så man kunde klappa dom och sådant :-)
Vill ni veta mer så får ni slänga in en kommentar :-)
Ses!!

Denna katt döpte vi till Arne

Vi hängde hos Elion lite ibland och drack te spela kort

Haha ja och så kom vi från 30-24 graders varme till snö ;-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 maj 2016 08:39


Hej! Jag har bestämt mig att flytta min blogg till blogg.se Jag heter Caballosaa.blogg.se Jag hoppas ni vill fortsätta läsa min blogg fast den lyttas det är bara att trycka på det nya namnet så hamnar ni på den nya bloggen :-) Hoppas vi ses! ...

Av Ida - 5 maj 2016 08:33

Hej! Jag har skapat en ny blogg på blogg.se Bloggen heter Caballosaa.blogg.se Där får ni läsa lite men inte jätte mycket om varför jag valde detta... Vill inte bäretta helt så ja det är väldigt lite det står där :-) Ses! ...

Av Ida - 1 maj 2016 08:30

Hej! Just nu förtiden så är jag i full gång jag är nästan aldrig ledig :-$ På måndagar så pluggar jag efter skolan och lika dant på tisdagar och på onsdagar så rider jag på ridskola och lika dant på torsdagar och på fredagar är "typ" min vilo dag m...

Av Ida - 23 april 2016 18:28

Hej!! Jag känner mig så bra nu för tiden! Jag saknar Amber så sjukt enormt men saknad vet jag att man kommer över även om det kan år! Men just nu mår jag så bra! Ingen som går och säger hur dålig jag är länge! Visst jag kommer koga på mitt fysik ...

Av Ida - 19 april 2016 20:00


Hej! För en vecka sedan imorgon så slutade jag hos min livs kärlek.... Den som her betyt precis ALLT för mig dom senare 3 åren.... Japp jag har slutat hos Amber... Mitt livs tuffaste beslut någonsin, men då jag och Ambers ägare inte går ihop längre ...

Presentation


Den 13 Mars 2001 kom jag till jorden. Mina intressen blev hästar. Hoppas att ni kommer följa mig här på min blogg

Enjoy :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards