caballosa

Alla inlägg under november 2013

Av Ida - 29 november 2013 21:45

Hej!
Har varit på fest med mina kompisar va med Emelie så vi gjorde oss i orning så det var kul! :-D
Det var en kille som hela tiden ville dansa med mig:-D
Sen va jag och en kompis till med en av våra kill kompisar så en lyckad kväll :-D
Ska till stallet i morgon :-D

Av Ida - 28 november 2013 18:56

Hej!
Har precis ridigt jag hade Wanja och det gick super :-D
Hon galopperade jätte snabbt har aldrig varit med om att hon galopperat så snabbt vi hade fri ridning lite bommar slalom och Petra sa till när vi fick galoppera :-)
Bilderna är lite sodiga men men....

Av Ida - 27 november 2013 20:57

Hej!
Kom hem från stallet vid halv fyra och sen stak jag med min kusin och fixa naglarna.
Amber tog jag in i horsekipp och hon va helt poplös men då satt jag mig ner och tänkte på allt kul vi gjort och vad vi lyckads med. Och så bygde jag upp ett litet hinder och låssades som om det dåliga aldrig hänt och samlat all positiv kraft och sen gick det jätte bra :-)
Sen tog jag och tästade vad Sissy tyckte om horsekipp och lekte runt med henne hon tyckte det var kul och styla och höl på och bocka och hoppa asså det var jätte kul men samtidigt så var allt skoj och bus och det höll hon med om för mitt i allt så kunde jag stanna upp och kalla på henne så lyssna hon och kom :-)

Av Ida - 27 november 2013 11:38

Hej!
Är K-Dag i dag det är när man är ledig från skolan för att lärarna ska lära sig :-)
Är i stallet har ridigt Lady och Sandra red Soda det gick bra :-D
Sandra stak just.
Ska ta ut Amber på promenad snart:-)
Förlåt för att jag inte blogga i går var med min kompis Emelie och jag glömde helt änkelt vi tog lite bilder och ni koner få se bilderna på mig för jag vet inte om hon vill att jag lägger ut på henne :-)
Ses!

Av Ida - 25 november 2013 18:13

Hej har tänkt lite och ja....
Har tänkt mycket om vänner och familj.....
Vissa får kämpa och vissa bara glider runt som det vore självklart jag är den sorten som kämpar......
Både med familj och vänner.....
Och är alltid lika rädd att få dissen av kompisarna för jag har varit utstöt och mobbad..... Alltid lika rädd att kompisarna kommer och säger att jag är dum i huvudet och att dom ska lämna mig.....
Familj.... Vissa får kämpa där också..... Det gör jag också jag har skilda föräldrar och fem små syskon allt från 11-1 och man hör alltid hot och skrik och alla ger sig på mig för jag är äldst..... Och vissa har det mycket värre..... Så jag tycker att vi ska ta till vara på det vi har och inte klaga!

Av Ida - 24 november 2013 17:20

Hej!
Fick inga frågor på frågestunden sunt tycker jag.
I helgen har jag sovit över hos min faster och kollat på bio så när jag kom hem i dag kastade jag mig över min kasse med ridkläder och stak till stallet :-)
Red Lay och gick ut med Amber på promenad :-)
Lady var jätte duktig så jag släppte handen i galoppen och jag jag är mycket för westen och hoppning så ja :-)
Hon tyckte också att det var kul för hon öka farten och drog ner huvet för att vissa att hon gillade det :-)
Bilden är sudig men man ser något vitt i luften och det är min hand :-)

Av Ida - 24 november 2013 17:18

Hej!
Fick inga frågor på frågestunden sunt tycker jag.
I helgen har jag sovit över hos min faster och kollat på bio så när jag kom hem i dag kastade jag mig över min kasse med ridkläder och stak till stallet :-)
Red Lay och gick ut med Amber på promenad :-)
Lady var jätte duktig så jag släppte handen i galoppen och jag jag är mycket för westen och hoppning så ja :-)
Hon tyckte också att det var kul för hon öka farten och drog ner huvet för att vissa att hon gillade det :-)
Bilden är sudig men man ser något vitt i luften och det är min hand :-)

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Ida - 24 november 2013 17:17

Hej!
Fick inga frågor på frågestunden sunt tycker jag.
I helgen har jag sovit över hos min faster och kollat på bio så när jag kom hem i dag kastade jag mig över min kasse med ridkläder och stak till stallet :-)
Red Lay och gick ut med Amber på promenad :-)
Lady var jätte duktig så jag släppte handen i galoppen och jag jag är mycket för westen och hoppning så ja :-)
Hon tyckte också att det var kul för hon öka farten och drog ner huvet för att vissa att hon gillade det :-)
Bilden är sudig men man ser något vitt i luften och det är min hand :-)

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards