caballosa

Alla inlägg under april 2016

Av Ida - 23 april 2016 18:28

Hej!!
Jag känner mig så bra nu för tiden!
Jag saknar Amber så sjukt enormt men saknad vet jag att man kommer över även om det kan år!
Men just nu mår jag så bra! Ingen som går och säger hur dålig jag är länge!
Visst jag kommer koga på mitt fysik prov på tisdag och visst känner jag lite press inför att jag aldrig blir klar med körkorts sakerna men jaja.... :-$

Igår så stack jag och Emelie till Thildes stall :-)
Det kändes så skönt att ha henne med sig för INGEN har förstår hur jobbigt jag tyckt det varit att rida sedan jag slutade på Amber men Emelie följde med och stöttade mig i det och asså vi hade så kul!
Jag glömde helt bort hur jobbigt allt var för det ögonblicket!
Och Börje var helt underbar han var väldigt pigg igår men absolut inte dra kamps pigg :-)
Så jag och Börje skojade runt på stranden :-D

Jag har bestämt mig för att starta ett helt nytt kapitel i mitt liv!
Ska börja springa och gå ut och gå mer nu när jag har tid :-)
Söker foderhäst så om ni vet någon här i Skåne som har en D- ponny och vill komma ut på lite tävlingar men mest hemma ridning den ska gilla att hoppa både vanliga hinder men mest terränghinder och den ska i alla fall kunna lite dressyr då jag anser att det är super viktigt för att så en ryttare och häst att bli ett i både vanlig ridning och hoppning :-)
Så vet ni någon sådan som som söker en kompis att ha kul med så hör mer än gärna av er :-)
Ses!!

Av Ida - 19 april 2016 20:00

Hej!
För en vecka sedan imorgon så slutade jag hos min livs kärlek.... Den som her betyt precis ALLT för mig dom senare 3 åren.... Japp jag har slutat hos Amber... Mitt livs tuffaste beslut någonsin, men då jag och Ambers ägare inte går ihop längre då hon ställer för höga krav på mig då jag har skola och även dyxelexid och även jobb på helgen och även tar mig lite gran förgivet... Men men....

Nu så satsar jag på mina kompisar för typ första gången i mitt liv :-$
Jag har alltid pluggat och har jag inte det har jag varit i stallet men nu fick jag stall tiden över så då kan jag göra av med den på kompisar och med hästarna ute i Rörum tills vi har hittat en foderhäst :-)

Så har ni några idéer om foderhäst så säg till :-)
Just nu har jag värdens ångest då jag har mens och när jag har mens så äter jag för 5 pers och ja börjar inte tänka fören efter jag ätigt :-$
Ucsh asså vad tusan har jag stoppat i mig örk!!
Men jaja det finns inte mycket jag kan göra nu såhär i efterhand så får leva med min ångest och ut och röra mig mycket imorgon :-)
Ses!

Presentation


Den 13 Mars 2001 kom jag till jorden. Mina intressen blev hästar. Hoppas att ni kommer följa mig här på min blogg

Enjoy :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards