caballosa

Direktlänk till inlägg 11 december 2015

Somnade på bordet....

Av Ida - 11 december 2015 07:26

Hej!!
Vet att jag är mer än dålig att uppdatera..... Denna veckan så har jag den jätte roliga lingon veckan och jag har så ont så jag är svimfärdig.... Igår på rasten så somnade jag på ett bord som vi inte har stolar till i skolan och jag hade så ont så det slutade med att jag la mig där och somnade i en säkert 20-30 min av smärta :-S
Men som tur satt mina kompisar på golvet brevid och hade koll på mig :-)

Igår så tog jag även en tur på Lady hon var super schyggig men inte super super extremt :-)
Asså ucsh vad jag blev arg på en bil igår det var plast som la i vägtanketn och Lady blev skiträdd då det fladra och var över halva vägen så hon dansade ut på vägen (det fanns inga bilar då) och jag försöker övertyga henne om att "kom nu gumman det är inget farligt" och då ser jag en bil komma i rätt hög hastighet när singnalwrar år den att sakta ner så gör den det så den ligger i stället i en 40- 50 kilometer i stället men att stanna på andra sidan och vänta en 10 sekunder och som Max 30 sekunder tills jag övertygat Lady om att det inte är farligt, så trycket hon sig förbi och är en 3 cm ifrån oss ååå vad jag önskade att Lady skulle sparkat i hennes sida där!!
Och så kör hon då i en 40-50 khm förbi oss så nära när hon ser att hästen är livrädd och hon ser ryttaren försöka få hästen att gå!!
Så hon fick fuck you fingret! Det var hon värd hon borde lära sig trafik vätt med djur i närheten för vi har EXAKT lika stor rätt att vara på vägen som henne!
Åå har fått några bilder från terräng tävlingen i somras :-D
Ses!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 maj 2016 08:39


Hej! Jag har bestämt mig att flytta min blogg till blogg.se Jag heter Caballosaa.blogg.se Jag hoppas ni vill fortsätta läsa min blogg fast den lyttas det är bara att trycka på det nya namnet så hamnar ni på den nya bloggen :-) Hoppas vi ses! ...

Av Ida - 5 maj 2016 08:33

Hej! Jag har skapat en ny blogg på blogg.se Bloggen heter Caballosaa.blogg.se Där får ni läsa lite men inte jätte mycket om varför jag valde detta... Vill inte bäretta helt så ja det är väldigt lite det står där :-) Ses! ...

Av Ida - 1 maj 2016 08:30

Hej! Just nu förtiden så är jag i full gång jag är nästan aldrig ledig :-$ På måndagar så pluggar jag efter skolan och lika dant på tisdagar och på onsdagar så rider jag på ridskola och lika dant på torsdagar och på fredagar är "typ" min vilo dag m...

Av Ida - 23 april 2016 18:28

Hej!! Jag känner mig så bra nu för tiden! Jag saknar Amber så sjukt enormt men saknad vet jag att man kommer över även om det kan år! Men just nu mår jag så bra! Ingen som går och säger hur dålig jag är länge! Visst jag kommer koga på mitt fysik ...

Av Ida - 19 april 2016 20:00


Hej! För en vecka sedan imorgon så slutade jag hos min livs kärlek.... Den som her betyt precis ALLT för mig dom senare 3 åren.... Japp jag har slutat hos Amber... Mitt livs tuffaste beslut någonsin, men då jag och Ambers ägare inte går ihop längre ...

Presentation


Den 13 Mars 2001 kom jag till jorden. Mina intressen blev hästar. Hoppas att ni kommer följa mig här på min blogg

Enjoy :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards