caballosa

Alla inlägg under oktober 2013

Av Ida - 31 oktober 2013 21:11

Hej!
I dag har Amber följt med till ridskolan det gick sjukt bra! :-D
Hon vägra inte på hinderna :-D
Hon gick jätte bra också :-D
Min ridlärare ville ha henne dör hon tyckte hon var nice :-D

Av Ida - 28 oktober 2013 18:17

Hej hade tänkt att ha frågestund där ni får fråga vad ni vill om mig mina husdjur Sandra hästarna ja allt ni kommer på blir över lycklig om jag får frågor :-)

Av Ida - 27 oktober 2013 16:21

Hej!
I morse tog jag lite sov morgon till 8 riktigt skönt :-)
När jag kom till stallet så började jag med att klippa ogräs i vår lilla "padåk":-)
Sen gav jag hästarna frukost och efter det år jag också min frokust :-D
Sen tog jag Amber i "lilla padocken" och körde kontakt övningar :-)
Sen kom Sandra (hon har alltid sov morgon på söndagar hon kom typ halv 11) och sen red vi ut på Lady och Amber (jag bara skrita Amber trava typ 3 varv) och Amber var jätte bråkig utom hus i "lilla padocken" var hon jätte snäll. Asså så Amber blev så sur på mig för jag ville att hon skulle gå ner med huvudet och långsamt så hon tog betet och typ gjorde en konstig volt och hoppa upp rätt upp i luften och då ramla jag av :-D
Och en tant kollade på hella tiden det var sjukt pinsamt :-D
Men jag van för jag hoppa upp och började om :-D

Av Ida - 26 oktober 2013 11:53

Hej!
Är i stallet har precis haft Amber och gjort horsekipp med andra ord kontakt övningar och det gick super bra! :-D
Ska äta min lunch nu är lite hungrig för jag red Lady innan sen tog jag Amber har kommit till då jag kan hoppa upp på henne :-D
Ska rida Sissy efter jag ätit!
Ses!

Av Ida - 24 oktober 2013 15:50

Hej!
Alfon är min katt jag tror han är runt 6-8 år vi vet inte riktigt ägaren sa att han var ett eller två när vi fick han. Han är jätte sjuk vi vet inte vad det är han bara ligger ner och när man rör han på över kroppen så fräser han...... Är så himmla ledsen och orolig jag gråter varje dag när jag kommer hem från skolan han har varit så i en vecka på söndag :,-(
Ska ha joki läder på ridskolan i dag.

Av Ida - 24 oktober 2013 10:17

Hej!
I dag är det FN-Dagen i skolan :-(
Inte så kul..... Jag vill inte bada (min privata anledning) och jag har haft "avkoppling" och pussel och ska springa efter badet.
Hoppas ni har en bättre skol dag än jag :-)
Ses!

Av Ida - 23 oktober 2013 17:11

Ska till Ystad med pappa och min bror. Ska hälsa på min låssas mamma hon ligger på sjukhusområdet Ystad. Saknar henne sjukt.

Av Ida - 23 oktober 2013 17:09

Ska till Ystad med pappa och min bror. Ska hälsa på min låssas mamma hon ligger på sjukhusområdet Ystad. Saknar henne sjukt.

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards