caballosa

Alla inlägg den 27 juni 2014

Av Ida - 27 juni 2014 18:13

Hej! :-D
Här är en jätte glad tjej idag :-D
Vi åkte med Sissy och Amber till bolrup idag för att kolla om Sissy hade föl i magen....... Och JA det har hon :-D
Fatta vad glad jag är :-D
Fölet är en månad gammal och hjärtat slår förfulat på den lilla busen :-D
Vi tog också Amber med för att kunna spruta igång henne till brunst så hon också kan få en liten älskad bebe nästa år :-D
Det är inte första gången för Sissy men för Amber :-D
Innan vi åkte iväg så red jag och Sandra en lite sväng på Amber och Lady :-)
Jag red i en galopp sadel för första gången :-)
Asså det var svårare än man tror :-S
Men skit kul :-D
Ska rida med den oftare så jag kommer i det :-)
Amber tyckte det var kul för helt plötsligt så var det MYCKET lättare på ryggen och hon kunde springa :-)
Men hon var snäll och var jätte duktig och gjorde inget för hon kände att jag hade svårare att göra saker t.x.e rida lätt, sitta HELT rakt, gled lite back i sadeln :-)
Men det är sådant man lär sig med tiden :-)
Vi såg en ko som hade rymt idag när vi körde till stallet asså dom korna går igenom hela tiden nu :-/
Det kommer en bild på Sissy's och Sodas betäckning längst ner så alla som inte vill se vet :-)
Ses!

Presentation


Den 13 Mars 2001 kom jag till jorden. Mina intressen blev hästar. Hoppas att ni kommer följa mig här på min blogg

Enjoy :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards